tisdag 8 maj 2012

Gnällspiken blir belönad...


Det var så att jag hade beställt två ringar från Edblad i januari. Den ena ringen tappade två stenar i mars/april. Jag meilade Edblad och berättade vad som hänt och de svarade att ringarna (smyckena) har ett års garanti. Så jag fick en ny i utbyte av den söndriga. För ett par veckor sedan tappade den andra ringen två stenar.

Då blev jag sur. Det är ju inga svindyra grejer men ändå ska det ju vara liite kvalitet tycker jag. Skillt med smycken man köper från City Market eller H&M...

Så jag skickade denna ring tillbaka och bifogade med ett surt brev att jag tycker att jag är berättigad till nån slags ersättning/muta ... Och detta kom på posten i fredags...

En ny ring OCH ett halsband... Lönar sej att gnälla... ;o)




Nöjd och glad.

2 kommentarer:

  1. Hellu Micki :)

    Jag såg att du hade kommenterat Killer colors blogg om skorna hon hade beställt hem, vart kan man göra det? Jag hittar dem inte på nelly..

    SvaraRadera
  2. Hej Emelie!

    Jag hittade mina klackar på Nelly.com. Hoppas det finns kvar åt dej också... :o)

    SvaraRadera