fredag 25 maj 2012

Avundsjuka hunden


Måste bara berätta hur knäppa djuren kan vara ibland. Rogdaj lider av pollenallergi (tror vi) så han får ögondroppar 2-3 gånger om dagen. Annars geggar hans ögon igen. Han gillar INTE att få dropparna men han lider igenom det. Efter att man har fått fast honom...

Igår hade herr Trassel fått ett rosk i ögat då han var ut o köra mc. Jag satte en droppe av Roggis gel i husses öga och det hjälpte. När vi sen gick och lade oss sa herr T att jag skulle lägga en droppe till. Roggis såg på när jag droppade i husses öga och gissa vad hunden tyckte om det då? Jo han blev sotis. Han ville också ha droppar. Han kom och snusade på tuben och stod snällt stilla och väntade på att få sin behandling. Kan ni tänka er att det var lättare att ge ögondroppar åt hunden än åt husse...?
Knäppgökarna...

Sen vill jag också berätta att jag tycker att Sverige borde vinna Eurovision i år. Jag gillar Euphoria grymt mycket.


Med den här bilden önskar jag alla ett


TREVLIGT VECKOSLUT!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar