onsdag 22 maj 2013

New in

Titta vad posten hämtade idag. Ett litet vitt paket med följande innehåll:


Jag beställde alltså Sleek Makeup Be Beautiful Blemish Balm (fick i misstag fel nyans, Fair, men beställde Light. De skickar en ny) och NYX Mosaic Powder 01 Highlighter (pris 14,20€). Jag har från förut NYX Mosaic Powder också i nyansen Latte som är ett riktigt matt, ljusbrunt rouge/solpuder som jag gillar massor. (Har pratat om den här.) Har faktiskt använt slut en redan... Hoppas denna highlighter är lika bra.
Sen kunde jag inte motstå Sleek Makeup Glitter Dip It Eyeliner i färgen Ice. Nice. Man kan ju fast göra bara små prickar med denna...?


Märkte inte genast att nyansen var fel på BB-krämen, TUR ATT jag ens märkte det. Jag har nämligen kvar lite ännu i min Light-tub hemma så denna skulle åka rakt ner i lådan för att vänta på sin tur... Nåja, misstag händer ju alla.


Här en närmare bild på highlightern och eyelinern. Svårt att fota silverglitter. Men ni får tro mej, den glittrar som sjutton. Highlightern verkar också bra, inget synligt skimmer eller glitter utan bara... ja... ljus? Tror att jag kommer att gilla den. Dessa beställde jag från www.pretty.fi. De har just nu kampanj på en hel del Sleek produkter så BB-krämen kostade 10€ och eyelinern 5€. Så någon euro billigare än normalpriset. Passa på vettja!

~~~

Posti toi minulle pienen valkoisen paketin tänään ja ylläolevat tuotteet paljastuivat sisällöksi. Olen tilannut ne www.pretty.fi verkkokaupasta. Prettyllä on tällä hetkellä kampanja Sleekin tuotteissa ja BB-voide maksoi nyt 10€ sekä hopearajaus 5€.

Tilasin siis Sleekin Be Beautiful Blemish Balmin sävyssä Light mutta harmikseni oli sattunut jonkinlainen moka ja sain sävyn Fair. No, eipä haittaa koska minulla on vanhassa (Light) tuubissa vielä tavaraa joten ei kiirettä. Lupasivat lähettää oikean minulle kotiin. :o) Tilasin myös NYX:in Mosaic Powderin sävyssä 01 (hinta 14,20€) joka on korostusväri. Sävyn nimikin on Highlight. Vaikuttaa hyvältä, tuote ei sisällä glitterihippusia eikä näkyvää shimmeriä vaan se taittaa valon nätisti sillai huomaamatta. Minulla on ennestään samaan sarjaan kuuluva Latte-sävy joka on ihan matta vaaleanruskea poskipuna /aurinkopuuteri joka on todella kiva. (Kuvia siitä tässä.) Olen itse asiassa käyttänyt yhden jo loppuunkin... Toivottavasti tämä on yhtä hyvä.

 En voinut vastustaa tuota hopeaista rajausväriä (Sleek Makeup Glitter Dip It Eyeliner, väri Ice), sillähän voi vaikka tehdä vain pieniä pilkkuja tms...?

2 kommentarer:

  1. Snygg bakgrund på bloggen.Och ja,ditt smink är som hebreiska för en icke insatt.Men fin är du alltid,vare sig du har det eller inte:)KRAM!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men tackis vännen! Tyckte att jag skulle byta ut den där tråk-gråa bakgrunden till något roligare! O sen om att ja alltid e fin, det MÅSTE bero på håret och min frisörska. ;)

      Radera