måndag 4 februari 2013

Long time no see


Fick mitt e.l.f paket idag och jag kan bara säga att det kom faktiskt mitt i prick. Dagen började kanske inte enligt alla önskemål så detta piggade upp.

Jag hade alltså beställt (kampanj -48% rabatt!) följande:


Snedskuren rougeborste, Under Eye Concealer & Highlighter (Glow/Light),
Eye Enhancing Eyeshadow (blue eye 1), Baked Eyeshadow (bark), Maximum Coverage Concealer (sand). Pressed Powder (sand, vet inte hur mångte det redan är...), HD Blush (superstar) och sist men absolut inte mist 2 in 1 Conditioning Gloss i färgen Love It.


Måste medge att skuggorna ser verkligen fina ut. Bättre i verkligheten än på bilden. Nöjd.



Skuggan Bark är jättejätte fin. Skimrar supersnyggt. Och glosset har guldskimmer i sej, very nice.

Från bilderna fattas ännu en Brush Case. Märkte när jag skulle packa till kryssningen att jag verkligen saknade ett ordentligt fodral till alla mina penslar. Så nu slog jag till Vart ska vi resa nu? :oD

bliden stulen från nätet

Där var det. Allt detta, inklusive frakt (hemkörning) kostade mej hela 29 euro. Galet eller hur?

Min morgon ja. Fint gick det. Kom till och med ihåg att ta med lunchlådan (lördagens skinkfrestelse och sallad...). Slintade ut till bilen - in tillbaka för att byta till ett par mindre hala skor. (Börjar bli trött på snön nu) Körde Malin till mommos. I sista minuten som vanligt. Väl där märkte jag att min telefon hade blivit hemma. Gaaaaa. Okej tänkte jag. Vilka abstinensbesvär jag får utan telefon (kameran, blogger, foton, mail osv) vs. bli senare till jobbet. Telefonen vann. Så jag svängde om och körde hem efter ajfåånen.
Väl på jobbet kom jag ihåg att kollegan inte är på plats idag alls. Dit rök mina lunchpausplaner... (smita ut på stan en snabb sväng).
Allt detta efter två sorgliga bud inom en vecka och måndagmorgon. Nej, ingen katastrof men ibland räcker en stunds kaos till.

Mammas faster dog igår morse, det var visserligen väntat för att hon var mycket dålig och var gammal men det är jobbigt ändå. Så två dödsfall inom en vecka är ganska mycket känns det som. :o(

Livet fortsätter men man stannar liksom upp lite i alla fall. Och tackar för allt (ALLA) man har (kvar). Skall tända några ljus ikväll tror ja...

HA EN BRA ARBETSVECKA ALLIHOPA.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar