lördag 23 februari 2013

Black


 
Inleder med den mest passande bilden som finns. Svart. Japp, nu är jag i en mörk o dyster målar-period. Och det blir så fint, så fint. Kan inte sluta förundras över vad lite färg och en pensel kan göra för skillnad. Sen detaljerna på och Voila. Titta själv:
 
 
Ett vanligt, tråkigt furuskåp som jag inte riktigt (underdrift Big Times) gillar...
 
 
Skåpet klart. Nya handtag och hörnjärn (heter det ens så? ) som dekoration. Va?
 
 
Hyllan före. Trist och tråkig, passar inte alls in mera.
 

 
Hyllan efter två lager färg. Inga andra nya detaljer här inte.
 

Hyllan med lite hörndetaljer. Det är sååå häftigt att ändra och piffa. Tänk vad man kan göra med små saker?

Såja, nu då? Malins säng skulle jag vilja måla svart och så är det väggarna i hennes rum. Suck. Glasfibertapet och en rejäl balja med vit färg. Anyone? Nej, det måste fixas nu snart, kan inte se ut så där mera. Möblerna är så snygga och upp-piffade att väggarna riktigt sticker i ögonen nu. Men jag har ju inte världens bästa tålamod så det är inte riktigt min favvogrej det här med att vänta...

Sånt har jag fifflat med i helgen. Hoppas ungen gillar det.

Sen har vi ännu tattoo-dagens rapport på kommande. Stay tunded liksom... Hehhe.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar