tisdag 27 mars 2012

Min tisdag 27.3.2012

Här kommer min tisdag i bilder

Först till världens bästaste frissa Kronan med mamma



Efter det ville mamma shoppa lite så vi stannade vid ett par klädaffärer innan vi åkte hemåt. Då var det dags att söka Malin från skolan.

Efter det drack vi en kopp kaffe hos mommo/mamma. Jag dricker ALLTID från Sniff-muggen.


Så åkte vi hem. Inget spännande här. Surfa lite och lite mera kaffe...

Så ringde herr Trassel och bad oss komma till verkstan (med lite smörgås) så jag packade ett stycke hund och ett stycke dotter i bilen och så for vi. Där fick jag kaffe (jaaa, igen) och så får man beundra sånt:


Så kokade jag lite mannagrynsgröt när vi kom hem, parkerade mej vid matbordet med en tallrik gröt, ett glas mjölk och min kära Ipad... ;o)


Nu e Malin i säng så TV:n och soffan kallar på mej.

Ha det bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar