måndag 12 mars 2012

It´s all about the looks!

Heeeej på er alla. Hur har ni det? Länge sen sist...

Vet ni vad jag har sysslat med idag? Herr Trassel mumlade något om ADHD? Whaat? Jo, jag köpte ett budget hårspray i matbutiken, flaskan är den absolut fulaste jag någonsin har sett. Men det var super strong hold så jag tog den för 1,99. Efter en liten pysselstund såg den ut så här:



Före min behandling såg den ut så här (munstycket tog jag från mitt spray som hade tagit slut):


E.l.f

Sen till en annan supergrej angående "It´s all about the looks". Jag har hittat en heeelt super webshop. Om man gillar smink alltså och helst billigt. I snygga förpackningar. Kolla här: E.l.f.  E.l.f står för eyes, lips, face. Där finns massor som jag skulle "behöva". Frakten är inte dyr den heller och paketet lär komma snabbt. Värt ett försök? :o)

Här kommer några godingar

 gel eyeliner och pensel (4€)

 läppenna med läppensel i andra ändan (4€)

 2 in 1 conditioning gloss (4€)

 conditioning lip balm med Spf 15 (4€)

 High Definition löspuder med vippa (6,80€)

 Rak puderborste (4€)

 Makeup Mist & Set spray (4€)

Färgat läppbalsam med Spf 8 (4€)

Mineralprimer (4€)

Håller ni inte med om att det väcker lite habegär?? Såhär när våren ser ut att komma blir jag åtminståne alltid sugen på att piffa upp mej lite... Ifall ni inte blev riktigt inspirerade ännu så ska jag tipsa om en make-up blogg som iallafall fick mej på kroken. Lindas Sminkblogg. Klick. Hon är så otroligt skicklig. :o)

Ha det bra tills nästa gång.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar