måndag 12 december 2011

till julstädningen

Hej på er! Jag vill tipsa om något som piggar upp julstädningen lite. Mummi ja minä eko städmedel som doftar polkagrisar. Jag har både allrengöringsmedel (bla till golvet) och diskmedel. Av allrengöringsmedlet har jag dessutom blandat till ett spray i en sprayflaska som jag sedan torkar av bland annat bordsytor med.


Just nu känner jag mej lika pigg som Roggis ser ut att vara på bilden... Tror att jag har feber. :o(


Moikka! Halusin jakaa vinkin siivousaineista jotka pirstävät joulusiivousta vähäsen. Mummi ja minä ekopesuaineet tuoksuvat polkkakarkille. Minulla on sekä tiskiaine että yleispuhdistusaine (mm. lattioille) ja olen vielä sekoittanut yleispuhdistusaineesta suihkepulloon ja putsaan sillä esimerkiksi pöydät.

Olen yhtä pirteä kun Rogdaj näyttää olevan kuvassa yllä... Luulen että minulla on kuumetta. :o(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar