torsdag 29 december 2011

Otroligt!



Jag fick hem Nya Åland i postlådan idag, på den låg en post-it lapp att jag skulle kolla sidan 22 och lite framåt... Och titta vad jag hittade! En bild på lilla Tindra och julkalendern jag gjorde åt Ålands-kissorna. 

TACK KICKI! 

Måste medge att jag blev lite lite fuktig i ena ögonvrån... ;o)

Och inte nog med det, idag spräcktes 500 besökare sträcket. Det ni! Passar fint att börja det nya året med det här.

Uskomatonta!

Postilaatikossa oli tänään Nya Åland-lehti ja sen päällä post-it lappu missä luki että minun  pitää katsoa sivulta 22 eteenpäin... Ja katsokaa mitä löysin! Kuvan Tindra kissasta ja minun tekemästä joulukalenterista. Kicki oli laittanut lehteen kuvan ja kiitos-tekstin. 

KIITOS KICKI!

Pakko myöntää että toinen silmäkulma kyllä kostui hieman... ;o)

Ja ihan kun se ei olisi riittänyt tälle päivälle niin huomasin että 500 kävijää on ylitetty! Tällä passaa jatkaa uuteen vuoteen.

1 kommentar:

  1. Häftigt :) Vilken rolig överraskning ..torka du ögonvrån..sku själv ha tjutit minst 5 hushållspapper ;) Kram dit..provade ringa häromdan men,men..

    SvaraRadera