söndag 31 mars 2013

Påskhelgen

Imorgon är det sista dagen av denna påskhelg. Vi har egentligen hunnit med en hel del. Igår åkte vi alla först till Lojo efter Alex nya glasögon, sedan vidare till Salo. Där införskaffades det en ny hjälm åt Alex som snart kommer att få mopokortet. Skotern står redo och väntar så det enda som måste skaffas till var just hjälmen - och kortet såklart.

Där passade vi på att sticka in till Plaza en sväng.

Titta på alla läckra färger i KappAhl...

Flickorna shoppade lite i nyöppnade (??) Tiger.

 

Imorse fixade jag mina naglar, det blev "Smarties" såhär påsken till ära... ;o)

Det här är första påsken som vi inte har ätit nån "påskmat". Jaa, förutom att det imorse blev kokta ägg och påskskinka som pålägg. Jag gillar inte påskmaten. Alltså skinkan, kokta potatisarna och ägg. Blää. Så ikväll blev det tortillas. Muchos bättre. :o)

 

Och nu har jag nyss cyklat 15 kilometer. Det hinner inte till nära på med tanke på hur mycket jag har ätit men det är en början... Huuu vad jag känner mej uppstoppad och asig. Hui.

Här kommer ännu en bonusbild på mämman, sockret och (en djuuup suck) grädden. Tack och godnatt. Äter ingenting imoron. Nada.

Hörs när vardagen är här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar