lördag 9 mars 2013

Lördag

Sitter som bäst med hårfärg i håret. Klockan 8.30 hade vi redan ätit morgonmål och allt var undanplockat från bordet, diskmaskinen är på. Det kan vi tacka (?) Gixer för, han väckte oss redan klockan 7... Nåja, visst är det skönt att stiga upp tidigare och få en massa undanstökat.

Idag bär det av till Kronan igen (tycker att jag är där hela tiden...) för tatuering. Tatueraren ringde igår kväll och undrade om jag vill pinas lite idag, och visst ville jag det. Alltid. :o)

Har testat lite olika nagelmallar på min träningshand. Här ska ni få se:

 
 

Jaha, det börjar vara dags att skölja ur färgen. Och, ja, snart ska jag visa upp Malins nya rum. Måste bara städa lite först... ;o)

Ha en bra LÖRDAG, ta det försiktigt med lördagsgodiset...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar