tisdag 28 augusti 2012

Svart

Mina naglar blev svarta denna gång. Blankt svarta. Riktigt snyggt tycker jag.

 

Har konstig huvudvärk o sitter här och funderar på om jag skulle fixa nåt mellanmål åt mej...? Hmmm...

Herr Trassel måsta rusa iväg på jobb redan innan halv sju (huuu) idag så jag förde Malin till skolan. Naturligtvis börjar hon åtta (prick) på tisdagar. Så jag var 45 minuter "för tidigt" på jobb. Det betyder också att jag har klämt ihopa morgonens sysslor med ca 30 minuter... För inte steg jag ju upp klockan 06.15 heller... Så kanske det är därför huvudet är lite konstigt, vem vet.

Jaja, ett riktigt gott (och hälsosamt??) mellanmål ska det nog bli nu. Det bestämde jag just. Men först en favorit i repris... Lilla Gix och farbror Nelson.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar