fredag 24 augusti 2012

Fredag (gnäll-varning...)

 

Jaha, så var det fredag igen då. Skönt tillika. Har varit en tung vecka, på alla sätt. Kanske mest på jobbet faktiskt. Kanske det beror på att jag har varit ganska lättretlig denna vecka...? ;o)

Har någon extra nerver att skicka åt mej? Har tappat mina här på jobbet för några veckor sedan. Visst, jag vet att det är "bara ett jobb" och att man inte behöver vara bästis med sina arbetskamrater. Nu håller jag nämligen på att spricka i mina limningar och sitter och upprepar för mej själv att jag INTE SKALL BRY MEJ, INTE SKALL BRY MEJ osv... Gaaaa! Jätte besvärlig när två personers kemi inte går ihop. Det är ungefär som vatten och vinäger (heter det så?) SKÄR sej så inihelvete riktigt. Vet ni när man är så irriterrad på nån att det börjar susa i huvudet... Det är HEMSKT. JOBBIGT.

Vet inte vad jag skulle vilja ha till lunch. På ett sätt skulle det vara gott och fräscht med naturell joghurt, bär och lite müsli... Men visst skulle varm, saltig mat vara gott... Tänk vad man har problem. Om allt.

Malin skall på kalas idag, jag måste hitta på nån smart födispresent åt hennes kompis. JAG? Frågade av Malin vad hennes kompis hade önskat sej och fick till svar: en ny skolväska?! Haloo! Don´t think so...

Äh, det här blev inte något trevligt fredagsinlägg. Jag bara gnäller ju... Nåja, kanske man får gnälla ibland...?

Jaa, joo, vi har internet hemma gen. Det laddar ner HELA (håll i er nu!) 0,4 Mega... Ett gammalt hederligt ringa-upp modem är snabbare... Näää, man blir int alls nervös på det heller... Nåja, har beställt nytt, kommer väl i nästa vecka nån gång.

Nä. Nu går jag ner till butiken efter jordgubbar och joghurt. Så får det bli. Mums.

Nu hoppas jag att helgen blir bra och att mina nerver hinner läka lite under veckoslutet. Ha det bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar