fredag 28 mars 2014

Sista fredagen...

...i mars. Nästa fredag har vi redan april. Huu vad tiden går.


Min vecka har bestått av samma rutiner varje dag.

Måndag: väckning kl 06 -> gymmet. Jobb. Hem. Hemsysslor o sånt. Sova.
Tisdag: väckning kl 06 -> möte i Böle (=jobb). Hem. Hemsysslor o sånt. Sova.
Onsdag: väckning kl 06 -> gymmet. Jobb. Hem. Hemsysslor o sånt. Sova.
Torsdag: väckning kl 06 -> gymmet. Jobb. Hem. Hemsysslor o sånt. Sova.
Idag: väckning kl 06 -> gymmet. Jobb. Och här är jag ännu...

Trist. Eller njaa, inte är det ju trist. Såhär vill jag ha det. Rutiner. Jag är ett vanedjur som fungerar bäst när jag får ha mina rutiner. :o)


Väntade på mitt paket från Lookfantastic  idag men det kommer väl först i måndag. Typiskt. Nåja, har något att se framemot i nästa vecka.


Ikväll ska det fixas något gott att äta, sen bänkar vi oss framför TV:n till Voice of Finland. Det är vår fredagsrutin det.

Imorgon är det VILODAG. Phuu, får jag inte sova en morgon så blir det inte bra! ;o)

Ha ett skönt veckoslut! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar