söndag 24 juni 2012

Regning dag

Vilket trist väder. Man kan ju inte sticka ut näsan i sånt här väder. Blä.

Har fixat ett set med naglar, men kommer att fixa lite till imorgon så jag visar alla bilder sen på en gång tänkte jag. :o)

Fick ett mail från e.l.f om att de har gratis frakt nu i helgen så jag passade på att skicka iväg en liten beställning. Jag beställde detta:



Två läppstift från mineral serien

Två olika rosa rouge från studio serien

Ett färgat läppbalsam från studio serien

Concealer från studio serien

Makeup mist & set från studio serien

VÄRLDENS BÄSTA puderborste från studio serien

(Totalsumma ca 40€)

Hur skall man göra nu när man är sugen på tex en blåbärspaj med vaniljgrädde till, eller annan bärpaj, eller jordgubbstårta, eller kladdkaka med grädde och jordgubbar eller.... Ja, vad som helst till kaffet o vi har INGET. Inte ens mjöl så att jag skulle kunna baka nåt. GRRRR.



Jaha, tar min ensamma kopp med kaffe då... Och tittar på bilderna. :o/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar