söndag 2 november 2014

5 saker jag tänkt på idag

1.
Hur skönt det är att ha goda vänner. Tänk hur trist det skulle vara utan att ha nån att skratta med, prata om allt och ingenting med, vara tyst med. Äta med. Sa jag redan skratta med? Jaha, men okej. Tror att ni har poängen. Vänner, det är viktigt det.


2.
Djuren. Vad skulle vi (här i Trasselbacka) vara utan dessa fyrbenta familjemedlemmar? Not much. Vill aldrig vara utan pälsdjur.


3.
Hur kan det ta en halvtimme när man beställer en pizza? Ibland kan de ha rusis, men de säger ju alltid en halvtimme...?


4.
Hur ska jag få allt det ogjorda fixat? Utan att fixa det liksom. Kräver visst övernaturliga makter ELLER en tjock knippe sedlar...


5. 
Jag har tänkt på att jag har den mest perfekta familjen. Ingen annan familj skulle passa mej lika fint. Vilken tur jag har.  





Nu ska jag skala ett halv kilo satsumas och titta på tv. Ladda batterierna inför kommande vecka.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar