onsdag 25 juni 2014

Vill ha sommar nu!

Heeeej på er! Det är en tid sedan, igen. 

Vi är en mindre i familjen men livet går vidare dag för dag.

Börjar nu tröttna på detta eviga dåliga väder. Kallt, blåsigt och regnigt. Blää. 

Kilade in via Lindex när jag var efter vår lunch. Orsaken till besöket dit var egentligen en ny topp/t-skjorta. Den jag hade valt i morse var aningen genomskinlig OCH hade två pytte små hål på bröstet. Nej, nej, nej. Inte så. Måste skaffa en annan.

Det blev denna istället. Somrig och fin. Ute är det inte somrigt och fint.


Så hade rean börjat, kunde jag konstatera... Hmmm... -50% är ju inte illa. Gissa hur det gick? Jep, precis så. Följande två reafynd följde med hem.

Holly & Whyte klänning. Tunn, lätt och riktigt fin. Behöver bara ett par sandaler och lite SOL så är den perfekt.


Och OJOJOJ. Denna har jag petat på sedan de fick in dem till butiken. Bomullströja med fransar, ganska lång är den också. -50%. En endaste en kvar, i min storlek. DET är meant to be. Ingen idé att strida emot. För ynka 25€ blev den min. Tackis.


Och så en bonusgrej. Bara för att... Ett drömfångar-halsband. Perfekt till frans-tröjan och mina "pocahontas"-skor. Och lite SOOOOL:


Måste ännu vänta på semester i en och en halv vecka (eller sju arbetsdagar), men sen ska det väl kunna bli varmt och vackert va? Så man skulle kunna gå i sandaler och drömfångare och bara vara fin... Tycker jag.

Ha det bra tills nästa gång!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar