torsdag 5 december 2013

Nu är den här!

Min nya kalender alltså. Jag gillar den massor. Förståss Roggis på pärmen , men utseendet på kalendersidorna är bra tycker jag och så är storleken perfekt. Den ryms även i en lite mindre väska, vilket är ett stort plus. 




Och ifall någon undrar hur det är med min huvudvärk idag kan jag berätta att den mår bra. Jag mår som hunden på bilden. Är nog på jobb men får se hur dagen blir. Suck.


* * *

Nyt minun uusi kalenteri on täällä. Pidän siitä kovasti. Tietty Roggis etusivulla , mutta myös kalenterisivujen ulkonäkö on minusta kiva. Ja koko on täydellinen, se mahtuu myös vähän pienempään laukkuun ja se on iso plussa.

Ja jos joku miettii miten päänsärkyni voi, voin kertoa että se voi ihan hyvin. Minä voin kuten koira kuvassa. Olen kyllä töissä mutta saa nähdä miten päivä menee. Huokaus.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar