fredag 12 april 2013

New in och fredag

Hämtade ut mitt lilla paket från Gina Tricot i dag. Det innehöll en ny BH/topp och trosor i matchande mönster. Snygga tycker jag.

Sen har jag fixat ett nytt halsband åt lilla fröken, hon har nu kommit på att det skulle kunna vara kul att vara ute. Så nu är det bäst att hon har ett ordentligt halsband som hålls på. Med namnbricka och telefonnummer. Ett dåligt halsband med snabblås fick sätta livet till, och en sölja från ett söndrigt bälte. Lite strass och hennes namnbokstäver till och Voil'a. Detta hålls fast, är PINK och är blingbling. Perfekt.

Som husse brukar säga: Fint ska fint ha. :o)

Sitter här med århundrades huvudvärk. Var till labben på blodprov imorse och måsta vara oäten. Det var ingen fara, men KAFFET. Jag är såå beroende av kaffe. Och det resulterade ju naturligtvis i panneknack... Känns som om inget hjälper nu.

Mina piercingar läker finfint, den i naveln känner jag inte ens av. Den som är i ansiktet är lite lite öm, som en finne ungefär. Inget blod, ingen svullnad, inga blåtiror. Bara diamant. Bra så. Har bara en liten känsla av att man kan bli lite krokad på dessa...? Hmmm....

Jaha, man borde kanske börja göra något klokt. Klockan är redan tolv. Städa? Bläää...

HA EN FIN HELG!

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar