lördag 2 februari 2013

Lördag

Så var det lördag redan. Gårdagen rusade förbi. Vi hade en semesterdag med herr Trassel och den spenderades på årets motorcykelmässa. Efter mässan kilade vi in via Ikea efter lite lampor och annat smått. Mest till Malins rum. :o)

Jag skall nog visa bilder från mässan (ifall någon skulle råka vara intresserad...?) men nu slänger jag in ett litet kollage på vad som komma skall. Har nämligen slängt in en liten beställning härom dagen...

 

Byxorna, toppen, scarfen och nagellacken är från Gina Tricot. Sminket är från e.l.f och ringen är Oxxo. Ringen har jag inte beställt, den får jag istället för min gamla (köpt 06/12) eftersom den tappade två stenar och det skall de inte göra. Nu tillverkas inte den modellen längre så jag fick välja en annan istället och det blev denna. Väntar bara på att den skall komma. :o)

Nej, nu skall jag fortsätta städa och kanske börja med maten? Ha det bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar