lördag 24 november 2012

Att vara på vift

Igår var det ju jobbets lillajul middag. Det var verkligen roligt att träffa alla och det blev många skratt. En riktigt lyckad fredagkväll med andra ord. Trots det var jag hemma redan kl 21.30... Vadå skogstroll? Heheh.

Maten var jättegod och jag blev såå mätt, trodde jag skulle spricka... Valde ingen förrätt, till huvudrätt åt jag oxinrefile medpepparsås och sen en rejäl chokladtårtbit med grädde o en latte till efterrätt. Omnomnom...

 
 

Idag åkte vi in till Salo, gick omkring i Plaza i några affärer, det blev kaffe och den minsta donitsen på Arnolds för mej.

Hittade en college i H&M för 20€ och en helt ljuvligt topp/skjorta i KappAhl för 15€ (hade en -25% kupong, normalpris 19,90€). Ärmarna är öppna i sömmen så min tatuering syns. Häftigt. När ska vi gå på fest?

 

Nu sitter vi i soffan och tittar på Talent. Är sååå sugen på glass, men som tur är har vi ingen. Får väl ta lite kvarg med hallon och grynost istället... Eller en Happy Joe? ;o)

Mysig lördagkväll åt alla!

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar