onsdag 28 december 2011

naglar i mängder...

Jag har fixat en hel del naglar på sista tiden och tänkte nu samla ihop alla bilder till ett inlägg. De flesta är juligt röda eftersom folk brukar vilja matcha naglarna med årstiden eller helgen. :o)

mina egna, jag hade gjort så många röda att jag hade helt enkelt tröttnat på det så jag satsade på nyårslooken istället...

rött och guld

lite otippat - Orange :D

juligt rött och vitt

rött, silver och liite svart för att piffa upp det...

rött och vitt :o)

Olen tehnyt aika paljon kynsiä viimeaikoina ja ajattelin kerätä kaikki kuvat yhdeksi postaukseksi. Yleensä halutaan että kynnet sointuvat vuodenajan tai juhlapyhän mukaan joten luonnollisesti on ollut aika paljon punaista nyt...

Itselleni tein hopeaglitteriset koska olin tehnyt niin monta punaista että olin tavallaan kyllästynyt siihen punaiseen... Teinpä valmiiksi Uudenvuoden kynnet. ;o)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar